Pari viikkoa lokimerkintöjä takana ja on tehtävä pieni katsaus taaksepäin. Ei tämä mennyt ihan niinkuin olin ajatellut, tuloksena on ollut satunnainen, mutta hieman kiireinen kaaos.

Tänään on myös tunne että inspiraatio on hukassa, uskoisin kuitenkin että mikäli jatkan lokin pitoa - edellyttäen että lukijoita olisi jossain vaiheessa enemmän kuin 20 päivässä - tulee viimeistään elokuun kiireissä tahti hiljenemään muutamaan kertaan viikossa. Pitää panostaa jälkikasvun koulunkäyntiin ja kaikenlaiset ns. oikeaan elämän liittyvät seikat ja tekemiset täyttävät työn lisäksi päivät ja elämä saa kesän jälkeen rytminsä takaisin.

Mitä odotuksia minulla oli? Oli ehkä se että kohtaisin anonyymisti toisia yhtä epätäydellisiä ihmisiä, se että osaisin kirjoittaa oikeita ajatuksiani - nyt kävi niinkuin elämässä yleensä, ensimmäiset kerrat avaudutaan ja sitten aletaan luomaan omaa roolia joka sopii kulloiseenkin tilanteeseen. Varjelen yksityisyyttäni, mutta samalla huomaan rakentavani vahvasti myös hyväksyttävämpää henkilöä kuin mitä alunperin olin ajatellut. Pidettävämpää yksilöä kuin pimeä puoleni jonka piti alunperin tehdä näitä merkintöjä. Ehkä se asuu enemmänkin niissä mun öisissä mietteissä enkä koe terveelliseksi päästää sitä rellestämään vaikka se olikin aluksi ideana.

                          kaal.jpg

Blogi kuitenkin jatkaa omaa elämäänsä ja kehittyy siihen suuntaan kuin kehittyy, en ala liikaa kontrolloimaan sen elämää ja tekemisiä. Mikäli lukijoita ei ole, tulen jossain vaiheessa sulkemaan sen turhana, toisaalta jatkossa saatan antaa muutenkin ympäröivän maailman inspiroida, toiveita postauksen aiheista saa esittää ja se on myös toivottavaa.

Kuten olen alkupostauksessa kertonut niin olen hyvin tavallinen nainen, minulla on kuitenkin omituisuuteni ja mieltymykseni josta läheiseni saattavat tunnistaa, voi siis olla että toisinaan en kerro koko totuutta tai asioita on korjattu kevyesti johonkin toiseen suuntaan. Lapsistani tai miehestäni en tule puhumaan täällä kuin ainoastaan sivuhuomautuksina ja tämä johtuu ainoastaan siitä miten tärkeä ja rakas perheeni minulle on. Myöskään lemmikkien henkilöllisyys ei tule paljastumaan, en halua että koiraani kiusataan puistossa koska omistaja kirjoitti tyhmästi netissä.

Kaikki kuvat tähän saakka on muuten ladattu ilmaiseksi Pixabaysta.